Mai mult de o treime din cititori consideră că ziarele locale sunt principalii furnizori de informaţii, conform unui sondaj realizat de Institutul Naţional pentru Studii de Opinie şi Marketing
Mai mult de o treime din cititori consideră că ziarele locale sunt principalii furnizori de informaţii, conform unui sondaj realizat de Institutul Naţional pentru Studii de Opinie şi Marketing (INSOMAR). Acestea sunt urmate de tabloidul "Libertatea" (18%) şi de cotidienele "Jurnalul Naţional" (15%), "Adevărul" (9%) şi "Evenimentul zilei" (8%).
Pro TV este postul de televiziune ales de peste 30% din români, din ţară şi din străinătate, pentru a-şi primi zilnic informaţiile. Acesta este urmat de canalul tv de ştiri, Realitatea TV (22%). Rivalul postului lui Adrian Sârbu, Antena 1, ocupă locul al treilea, votat de 16% din români. Mai mult de 12% au ales televiziunea publică ca fiind principala sursă de informaţii de actualitate, însă doar 6% urmăresc Antena 3 pentru ştirile zilei.
OTV, înainte de Prima TV
"Postul de garsonieră" al lui Dan Diaconescu, OTV, este situat pe poziţia a şasea, fiind votat de 5% din români ca principala sursă de informaţii. Interesant este faptul că OTV este situat, în clasamentul realizat de INSOMAR, înainte de Prima TV.
În ceea ce priveşte piaţa de radio, Radio România Actualităţi este ales de aproape 30% din români atunci când vor să fie la curent cu ultimele ştiri. Radioul public este urmat de Europa FM, votat de 19% din ascultători şi de radiourile locale (13%). Kiss FM este ascultat pentru ştiri de 12% din români, iar Pro FM de către 9% din ei.