Vânzările de notebookuri s-au ridicat la o valoare totală de aproximativ 260 milioane de lei în primele şase luni ale anului, reprezentând 120.000 de unităţi comercializate, a anunţat
Vânzările de notebookuri s-au ridicat la o valoare totală de aproximativ 260 milioane de lei în primele şase luni ale anului, reprezentând 120.000 de unităţi comercializate, a anunţat Flamingo International.
"Pe segmentul PC-urilor, s-a menţinut, şi în această perioadă, trendul dezvoltat încă de anul trecut, caracterizat printr-un ritm al vânzărilor mai mare înregistrat de notebookuri faţă de desktopuri. Vânzările de notebookuri au cunoscut în această perioadă un avans valoric de aproximativ 35% comparativ cu sistemele desktop", a spus directorul general al Flamingo International, Jiri Rizek.
Se va menţine ritmul de creştere
Din estimările companiei, acest segment al pieţei de retail IT&C îşi va menţine ritmul de creştere şi în partea a doua a anului. Vânzările de notebookuri au contribuit cu aproximativ 10% la totalul vânzărilor înregistrate de Grupul Flamingo International în primele şase luni ale anului.
Grupul Flamingo International deţine în prezent 111 magazine, dintre care 64 sunt magazinele reţelei Flanco, prezente în toate regiunile ţării. Retailerul îşi propune să atingă o suprafaţă totală de vânzări de 70.000 de metri pătraţi până la finalul acestui an şi de 90.000 de metri pătraţi la finalul anului 2010.
Grupul Flamingo International activează pe piaţa din România încă din anul 1994, având ca principal obiect de activitate comerţul de produse IT&C, electronice şi electrocasnice, fiind în acest moment unul dintre liderii de pe piaţa adresată. Din anul 2005, compania Flamingo International este cotată la Bursa de Valori Bucureşti, devenind astfel prima şi singura companie din industrie prezentă pe piaţa de capital.