Producatorul de articole sportive numarul doi din lume, Adidas, a inregistrat o crestere 11,7% a profitului net in cel de-al doilea trimestru al anului, pe fondul vanzarilor puternice din Asia si America Latina, cat si a celor determinate de Campionatul European de Fotbal si de Jocurile Olimpice. Astfel, profitul net al Adidas a crescut pana la 116 milioane de euro in perioada aprilie-iunie, fata de valoarea de 104 milioane de euro in perioada similara a anului trecut. Rezultatele au in
Producatorul de articole sportive numarul doi din lume, Adidas, a inregistrat o crestere 11,7% a profitului net in cel de-al doilea trimestru al anului, pe fondul vanzarilor puternice din Asia si America Latina, cat si a celor determinate de Campionatul European de Fotbal si de Jocurile Olimpice. Astfel, profitul net al Adidas a crescut pana la 116 milioane de euro in perioada aprilie-iunie, fata de valoarea de 104 milioane de euro in perioada similara a anului trecut. Rezultatele au intrecut si estimarile analistilor care se asteptau la un castig net de 112 milioane de euro. Vanzarile Adidas au crescut de asemenea cu 5%, pana la 2,52 miliarde de euro. Compania a anuntat ca se asteapta ca pe intreg anul 2008 sa obtina un profit net de 551 milioane de euro, in crestere cu 15% fata de valoarea inregistratain 2007, cat si o crestere de 10% a vanzarilor. "Evolutia din prima jumatate a anului ne aduce pe drumul cel bun spre a atinge tintele pentru 2008", a declarat directorul executiv, Herbert Hainer. Vanzarile brandului Adidas un crescut in al doilea trimestru al anului cu 8,2%, pana la 1,97 miliarde de euro, pe cand vanzarile brandului Reebok au crescut cu 13%, pana la 454 milioane de euro. Sursa: Bloomberg