- Diverse - nr. 152 / 5 August, 2008 Ca urmare a finalizarii si receptionarii lucrarilor la Pasajul subteran pietonal din Piata Victoriei, Consiliul Municipal a luat in discutie modul in care va fi administrat in viitor acest spatiu. Primaria Targu-Mures a propus doua variante de administrare, si anume inchirierea sau concesionarea spatiilor comerciale rezultate, in suprafata totala de 1.026,93 mp. Dupa discutii pertinente si dupa analizarea tuturor avantajelor si dezavantajelor generate de fiecare din cele doua posibilitati, consilierii municipali au aprobat, cu unanimitate de voturi, varianta inchirierii spatiilor comerciale, prin licitatie publica. Din totalul suprafetei utile de 2.193,93 mp, Primaria si-a rezervat, deocamdata, un spatiu de 158,07 mp, necesar infiintarii unei librarii a municipiului, insa mai multi consilieri si-au exprimat opinia ca in pasaj ar trebui deschisa si o alimentara cu program non-stop, intrucat astfel de unitati nu mai exista nicaieri in centrul orasului. Totodata, consilierii municipali au desemnat patru colegi, respectiv pe doamna Ioana Roman si domnii Claudiu Maior, Benedek Istvan si David Csaba, care sa lucreze cu comisia Directiei Economice din cadrul Primariei, pentru a pregati caietul de sarcini, in vederea inchirierii spatiilor. La solicitarea consilierilor municipali, doamna Maria Cioban, secretarul Primariei Targu-Mures, a recomandat ca, inaintea intocmirii caietului de sarcini privind inchirierea spatiilor, comisia, compusa din specialistii Primariei si consilierii desemnati, sa stabileasca si destinatia spatiilor, pe profiluri (alimentar, nealimentar, alimentatie publica, servicii etc.), in functie de nevoile cetatenilor. In ceea ce priveste administrarea Pasajului subteran pietonal, consilierii au stabilit ca aceasta ar trebui sa ramana in sarcina Primariei si a Consiliului Municipal. LUCRETIA POP - Diverse - nr. 152 / 5