O campanie de marketing este costisitoare, dar există şi secrete care pot aduce succesul pe masa managerilor, cu un buget de numai 1.000 de dolari. Nu am auzit pe nimeni să-mi spună: acesta este momentul potrivit pentru o campanie de marketing, spune Simon Gautrey, director de marketing în cadrul Microsoft, unei audienţe formate din parteneri de afaceri ai corporaţiei americane. Managerul continuă, spunånd că scuze de genul „elevii sunt în vacanţă“ sau „să t
O campanie de marketing este costisitoare, dar există şi secrete care pot aduce succesul pe masa managerilor, cu un buget de numai 1.000 de dolari.
Nu am auzit pe nimeni să-mi spună: acesta este momentul potrivit pentru o campanie de marketing, spune Simon Gautrey, director de marketing în cadrul Microsoft, unei audienţe formate din parteneri de afaceri ai corporaţiei americane. Managerul continuă, spunånd că scuze de genul „elevii sunt în vacanţă“ sau „să treacă Anul Nou“ se găsesc tot timpul, iar amånånd continuu campania, rişti să fii uitat de clienţi.
Poţi însă realiza cu succes o campanie de marketing şi cu un buget redus, de numai 1.000 de dolari, spune Gautrey. Secretul succesului? Creativitate şi inovaţie. Însă, pentru a fi siguri de reuşită, foarte importantă este pregătirea în detaliu a campaniei înainte de lansare. „Două lucruri sunt esenţiale în faza de pregătire: stabilirea obiectivului şi, implicit, înţelegerea paşilor care intervin pe drumul ce trebuie parcurs pånă la atingerea sa, şi crearea ofertei de marketing“. Şi exemple există: o companie din Marea Britanie a reuşit să semneze patru contracte, în valoare totală de 200.000 de lire sterline, după o investiţie în promovare de numai 500 de lire.
„Cred că primul lucru la care managerii companiei trebuie să se gåndească este aflarea publicului-ţintă al produselor sale“, spune Bogdana Butnar, Senior Strategic Planner la Mc