La doi ani după ce a preluat de la Petrom îmbuteliatorul apei minerale Carpatina, compania Lipomin vrea să propulseze acest brand între primele trei din segmentul apei plate. Pentru aceasta va pune la bătaie în acest an un buget de patru milioane de euro. Mihai Bratu (33 de ani) este managerul care a transformat Lipomin dintr-un jucător regional, activ cu precădere în zona Banatului, într-o companie care şi-a propus ca produsele sale să fie între primele trei opţiuni ale consumato
La doi ani după ce a preluat de la Petrom îmbuteliatorul apei minerale Carpatina, compania Lipomin vrea să propulseze acest brand între primele trei din segmentul apei plate. Pentru aceasta va pune la bătaie în acest an un buget de patru milioane de euro.
Mihai Bratu (33 de ani) este managerul care a transformat Lipomin dintr-un jucător regional, activ cu precădere în zona Banatului, într-o companie care şi-a propus ca produsele sale să fie între primele trei opţiuni ale consumatorilor din întreaga ţară. A preluat conducerea companiei în anul 2004, odată cu intrarea companiei Nordex Manufacturing în acţionariatul Lipomin. De atunci, a negociat două preluări care s-au dovedit a fi strategice. În 2006, a cumpărat de la Petrom apa minerală carbogazoasă Carpatina, tranzacţie care a adus Lipomin în råndul jucătorilor naţionali. În urmă cu numai cåteva săptămåni, a finalizat şi negocierile pentru preluarea sursei de apă plată Herculane, intrånd astfel pe un segment ce va reprezenta anul viitor 40% din piaţa totală de apă îmbuteliată (în creştere de la 30% la finele lui 2007), segment „absolut vital pentru companie“, după cum declară managerul.
„Acum, ştergem tabla şi începem să scriem din nou“
Altfel spus, încheierea tranzacţiei dă startul unei noi perioade, una de muncă asiduă, la sfårşitul căreia trebuie atinse obiectivele companiei. „Am făcut o promisiune acţionarilo