Est-europenii nu stiu ca in Romania se produc masini. Daca totusi ii intrebati de Dacia, isi aduc brusc aminte ca stiu marca. Unii o cunosc foarte bine, iar altii chiar o folosesc. Daca inainte de ’89 Dacia popula strazile din Ungaria sau Cehoslovacia (pe unele le mai puteti intalni si astazi), pana la aparitia Loganului est-europenii se orientau catre Skoda sau Volkswagen.
Dintre modelele Dacia, break-ul (MCV) este cel mai bine vandut in tarile foste comuniste, pentru ca se pliaza pe dorintele vecinilor nostri: o masina ieftina si spatioasa, perfecta pentru calatorii. Acum, Dacia revine puternic in regiune cu Sandero, dupa ce a „cucerit" Europa de Vest cu Loganul. Reporterii „Adevarul" au testat in exclusivitate noul model in cinci usi pe un traseu de 3.500 de kilometri, in Ungaria, Slovacia, Cehia si Austria.
Integral in Adevarul. Est-europenii nu stiu ca in Romania se produc masini. Daca totusi ii intrebati de Dacia, isi aduc brusc aminte ca stiu marca. Unii o cunosc foarte bine, iar altii chiar o folosesc. Daca inainte de ’89 Dacia popula strazile din Ungaria sau Cehoslovacia (pe unele le mai puteti intalni si astazi), pana la aparitia Loganului est-europenii se orientau catre Skoda sau Volkswagen.
Dintre modelele Dacia, break-ul (MCV) este cel mai bine vandut in tarile foste comuniste, pentru ca se pliaza pe dorintele vecinilor nostri: o masina ieftina si spatioasa, perfecta pentru calatorii. Acum, Dacia revine puternic in regiune cu Sandero, dupa ce a „cucerit" Europa de Vest cu Loganul. Reporterii „Adevarul" au testat in exclusivitate noul model in cinci usi pe un traseu de 3.500 de kilometri, in Ungaria, Slovacia, Cehia si Austria.
Integral in Adevarul.