Elodia, Cioaca si noptile albe din "televiziunea de garsoniera" a lui Dan Diaconescu i-au adus postului OTV incasari din publicitate de aproape doua milioane si jumatate de euro, din luna septembrie a anului 2007 si pana in prezent.
OTV a declasat un efect in lant in casele telespectatorilor: a aparut jocul video "Gaseste-o pe Elodia", i s-au dedicat prajituri si specialitati de branza topita avocatei din Brasov, femeia disparuta ajungand subiect de bancuri si de manele.
Responsabil de explozia fenomenului Elodia este ziaristul Dan Diaconescu sau Elodiaconescu, asa cum il numesc jurnalistii, care a adus in contul OTV, cu acest serial de televiziune, 2,3-2,4 milioane de euro in zece luni, dupa estimarile Evenimentului Zilei.
Publicitatea intra pe OTV prin doua canale, mai dezvaluie Evenimentul Zilei in editia electronica de joi. Unul este regia de publicitate DBV Mediahouse (care vinde si pentru Realitatea TV). Compania a ajuns sa se ocupe de OTV din martie, dupa ce Sorin Ovidiu Vantu a cumparat 20% din "garsoniera" lui Diaconescu, pentru 20 de milioane de euro, in toamna anului trecut.
Al doilea canal este Dan Diaconescu insusi, care are intelegeri personale cu diversele companii care apar in calupurile publicitare. Intre cele doua "canale" este si o impartire a clientilor. DBV vine cu numele "onorabile" din piata de publicitate, ale caror reclame sunt pe majoritatea posturilor TV.
Dupa ce in, septembrie 2007, Cristian Cioaca, politist in Brasov, anunta disparitia sotiei sale, Elodia Ghinescu, povestea Elodiei devine fenomen national.
Succesul de audienta inregistrat cu "Elodia" l-a facut pe Dan Diaconescu sa se gandeasca la extinderea conceptului, despre care spune ca este foarte mandru.
"Este un talk-show interactiv, cu telefoane in direct, ca o telenovela", a detaliat moderatorul p