Volkswagen intentioneaza sa intre pe zona sportivelor de doua locuri, a “carturilor” de genul Lotus Elise si Toyota MR2. O prima imagine a masinii este programata sa apara la salonul auto din noiembrie de la Los Angeles, iar aparitia efectiva pe piata va fi dupa 2010. Mai precis este vorba de un roadster/coupe cu motor pozitionat central, desenat de Volkswagen si produs in cooperare cu o companie de raceing precum Karmaan.
Se pare ca aparitia pe piata a vehiculului va fi precedata de un vot public asupra formei finale a acestuia, dupa cum sugereaza Walter de’Silva, seful designului de la Volkswagen. Ceva in genul dezbaterii deschise de Volkswagen asupra numelui de Tiguan. Pe de alta parte, cartul poate fi doar un concept pe care Volkswagen il produce cu scopul de a studia si testa linii noi de design (Eco Racer 2005).
Se speculeaza ca masina poate imparti platforma cu “posibilul” Audi R4, un R8 entry-level. Grupul Volkswagen va avea in acest fel doua modele pentru aceeasi platforma, iar costurile de dezvoltare vor fi impartite. Pentru aceasta platforma sunt sinergii si dinspre Porsche – companie care detine 30 de procente din Grupul Volkswagen – care si-a propus un refresh pentru modelul sau 914 din anii 70. Cartul Volkswagen este gandit cu tractiune pe puntea spate si cu propulsoare TSI sau TFSI de 2.0 litri.
StiriAuto Volkswagen intentioneaza sa intre pe zona sportivelor de doua locuri, a “carturilor” de genul Lotus Elise si Toyota MR2. O prima imagine a masinii este programata sa apara la salonul auto din noiembrie de la Los Angeles, iar aparitia efectiva pe piata va fi dupa 2010. Mai precis este vorba de un roadster/coupe cu motor pozitionat central, desenat de Volkswagen si produs in cooperare cu o companie de raceing precum Karmaan.
Se pare ca aparitia pe piata a vehiculului va fi precedata de un vot public asupra