Sunteţi un produs care trebuie să se vândă, să se prezinte bine în faţa angajatorului. De aceea, trebuie să învăţaţi să vă creaţi şi să vă îmbunătăţiţi imaginea şi personalitatea, astfel încât să fiţi un brand puternic pe piaţa muncii.Diplome, experienţe, salarii, toate acestea fac parte din competiţia angajării. Vă fac să fiţi o „marfă“. Alte zeci de persoane au terminat aceleaşi şcoli, au aceeaşi experienţă şi se mulţumesc cu un salariu mai mic. De aceea, trebuie să demonstraţi că sunteţi cel mai bun şi că aveţi în spate un brand puternic, numele dumneavoastră. Dacă sunteţi o „marfă“, pierdeţi la negocierea de salariu, sunteţi pus pe lista de disponibilizare mai uşor şi mai greu pe cea de avansări, iar rezultatele dumneavoastră nu sunt văzute niciodată ca performanţe. Dacă sunteţi „brand“, toate aceste probleme dispar. Site-ul www.ejobs.ro vă dezvăluie care este secretul unui brand personal de succes şi cum poate fi construit acesta.
Reguli de bază Atribute precum consistenţa, claritatea, autenticitatea, calităţile superioare, poziţionarea distinctă, relevanţa, credibilitatea, vizibilitatea caracterizează la fel de bine o marcă de produs şi una de serviciu, de corporaţie sau personală. Pentru a avea un brand de succes trebuie să ştiţi regulile de bază- creează, comunică şi perfecţionează.
Faza de creaţie Sunt trei niveluri la care vă puteţi construi brandul: nivelul obiectivelor, al competenţelor şi cel al mediului. Clarificarea obiectivelor de carieră este primul pas către succes. Vreţi să fiţi numărul 1? Acum puteţi fi dacă alegeţi cum trebuie nişa de expertiză pe care să lucraţi. De exemplu, dacă proiectaţi site-uri web, o nişă este optimizarea lor pentru motoarele de căutare. Pentru specialişti în marketing, o nişă ar fi marketingul direct pentru produse şi servicii IT, iar o subnişă ar fi mailingul pentru produse CRM în domeniul medical. Cu câ