Nestle, cel mai mare producator mondial de bauturi si produse alimentare, a inregistrat in primele sase luni ale anului o crestere a profitului net de 6,1%, in ciuda cresterii costurilor la materiile prime si transport, scrie International Herald Tribune. Compania a anuntat ca in primele sase luni a obtinut un profit de 5,21 miliarde de franci elvetieni (4,93 miliarde de dolari, 3,18 mld. euro), in crestere cu 298 de milioane de franci
(182 mil. euro) fata de aceeasi perioada a anului trecut. Rezultatele obtinute de compania elvetiana au depasit estimarile analistilor. Reprezentantii Nestle au declarat ca respectiva crestere este organica si se datoreaza majorarii preturilor. Vanzarile au crescut cu 3,8%, pana la 53,07 mld. franci (32,5 mld. euro), ceea ce plaseaza compania in cursa pentru al doilea an consecutiv de vanzari peste 100 mld. franci (61,2 miliarde de euro). Cresterea organica a vanzarilor, care nu include efectele fluctuatiilor valutare si achizitiile a fost de 8,9%, corespunzand estimarilor analistilor, in timp ce cresterea reala a volumului vanzarilor a fost de 3,5%. "Aceste cifre au la baza rezultatele extraordinare de anul trecut", a declarat Paul Bulcke, CEO al Nestle.
Nestle, cel mai mare producator mondial de bauturi si produse alimentare, a inregistrat in primele sase luni ale anului o crestere a profitului net de 6,1%, in ciuda cresterii costurilor la materiile prime si transport, scrie International Herald Tribune. Compania a anuntat ca in primele sase luni a obtinut un profit de 5,21 miliarde de franci elvetieni (4,93 miliarde de dolari, 3,18 mld. euro), in crestere cu 298 de milioane de franci
(182 mil. euro) fata de aceeasi perioada a anului trecut. Rezultatele obtinute de compania elvetiana au depasit estimarile analistilor. Reprezentantii Nestle au declarat ca respectiva crestere este organica si se datoreaza majo