Postul TV Toon Disney va deveni Disney XD si se va adresa adolescentilor cu varste cuprinse intre 6 si 14 ani, incepand din luna februarie a anului viitor.
Grila va contine emisiuni de comedie, animatie, filme si show-uri cu tema sportiva, aceastea din urma realizandu-se in parteneriat cu postul ESPN.
"A fost clar pentru mine si pentru companie ca acest post reprezinta o oportunitate foarte mare pentru a crea un continut care se adreseaza adolescentilor", a declarat Rich Ross, presedintele Disney Channels Worldwide, citat de Los Angeles Times, in editia electronica.
La randul sau, Greg Kahn, vicepresedinte Optimedia International, a spus ca publicitarii sunt nerabdatori sa ajunga la acesti consumatori nu doar pentru a incasa bani, ci si pentru a-si fideliza abonatii adolescenti, a caror putere de cumparare este estimata la 50 de miliarde de dolari, la nivel mondial.
In acelasi timp, publicitarii sunt pesimisti cu privire la succesul acestei televiziuni, pentru ca programele vechi ale fostului post TV aveau o audienta destul de slaba. Principalii concurenti ai posturilor de desene animate Disney sunt Nikelodeon (Viacom) si Cartoon Network (Time Warner).
Postul TV Toon Disney va deveni Disney XD si se va adresa adolescentilor cu varste cuprinse intre 6 si 14 ani, incepand din luna februarie a anului viitor.
Grila va contine emisiuni de comedie, animatie, filme si show-uri cu tema sportiva, aceastea din urma realizandu-se in parteneriat cu postul ESPN.
"A fost clar pentru mine si pentru companie ca acest post reprezinta o oportunitate foarte mare pentru a crea un continut care se adreseaza adolescentilor", a declarat Rich Ross, presedintele Disney Channels Worldwide, citat de Los Angeles Times, in editia electronica.
La randul sau, Greg Kahn, vicepresedinte Optimedia In