Profitul net al conglomeratului media Time Warner a scazut cu 26% in al doilea trimestru, pe fondul diminuarii veniturilor diviziei de servicii de internet AOL (America OnLine). Oficialii Time Warner si-au anuntat intentia de a diviza operatiunile AOL, semn ca s-ar putea pregati sa vanda divizia, scrie presa internationala. Microsoft si Yahoo sunt considerati de catre analisti principalii potentiali cumparatori. Time Warner a avut un profit net de 792 mil. dolari (512,28 mil. euro) in T2, fata de nivelul de 1,07 mld. dolari (692 mil. euro) raportat in perioada similara a anului trecut. Veniturile au crescut cu 5%, totalizand 11,56 mld. dolari (7,47 mld. euro). Divizia AOL, care are circa 8,1 milioane de abonati, a inregistrat o scadere de 29% a veniturilor generate din abonamente, determinand un declin de 36% al profitului operational, la 135 mil. dolari (87,29 mil. euro).
Profitul net al conglomeratului media Time Warner a scazut cu 26% in al doilea trimestru, pe fondul diminuarii veniturilor diviziei de servicii de internet AOL (America OnLine). Oficialii Time Warner si-au anuntat intentia de a diviza operatiunile AOL, semn ca s-ar putea pregati sa vanda divizia, scrie presa internationala. Microsoft si Yahoo sunt considerati de catre analisti principalii potentiali cumparatori. Time Warner a avut un profit net de 792 mil. dolari (512,28 mil. euro) in T2, fata de nivelul de 1,07 mld. dolari (692 mil. euro) raportat in perioada similara a anului trecut. Veniturile au crescut cu 5%, totalizand 11,56 mld. dolari (7,47 mld. euro). Divizia AOL, care are circa 8,1 milioane de abonati, a inregistrat o scadere de 29% a veniturilor generate din abonamente, determinand un declin de 36% al profitului operational, la 135 mil. dolari (87,29 mil. euro).