Mercury360, cea mai importanta agentie independenta de pe piata locala din punctul de vedere al cifrei de afaceri, vizeaza dezvoltarea in zona de new media si field marketing (activitati de marketing in magazine, supermarketuri, hoteluri si restaurante) prin lansarea in acest an unei divizii noi, dar si prin achizitionarea unor companii specializate in cele doua domenii.
"Cu siguranta nu as vrea sa pornesc de la firul ierbii, ci de la cu totul alt nivel. Si lucrul acesta il faci prin achizitia unei alte companii. Sunt interesat si am avut deja discutii in piata" , spune Radu Miu, directorul general al Mercury360.
Aceste achizitii vin dupa ce anul trecut Miu a avut negocieri pentru o preluare partiala si chiar integrala a agentiei al carei actionar, potrivit datelor de la Registrul Comertului, este firma Simarom Trading Limited cu sediul in Cipru. Actionarii companiei din Cipru sunt Radu Miu si irlandezii Barry Mulligan, Michael Hunt si Peter Hurley.
"Sunt absolut deschis catre orice fel de parteneriat sau colaborare. Poate fi vorba chiar si de o preluare integrala", afirma Miu la inceputul anului. El preciza ca pana atunci discutase cu cel putin patru grupuri de comunicare, printre acestea fiind si International Marketing & Sales Group (IMSG) care anul trecut a cumparat agentia de publicitate Friends Advertising.
Pentru consolidarea Mercury360 in zona de field marketing, in luna februarie Miu a semnat un parteneriat cu CPM International, unul dintre cei mai importanti furnizori de servicii de field marketing. Parteneriatul pentru care negocierile au inceput in 2007 nu prevede un anumit target de crestere si nici ca agentia sa aiba clienti din anumite industrii.
"Alianta inseamna mai ales dechidere catre know-how. Am avut si un proiect pentru Mitsubishi, pe care l-am dezvoltat atat in Romania, cat si in Bulgaria. Sunt convins insa ca nu v