Puma AG, al treilea producator de produse sportive din lume, a raportat o crestere de aproximativ 1% a profitului in cel de-al doilea trimestru al anului, pe fondul vanzarilor in crestere. Compania cu sediul in Herzogenaurach a inregistrat astfel un castig de 45,6 milioane de euro, fata de 45,2 milioane de euro in perioada similara a anului trecut. Vanzarile la nivel global au crescut, de asemenea, cu 6,3% pana la 576,8 milioane de euro, fata de 542,8 milioane de euro in trimestrul doi al anulu
Puma AG, al treilea producator de produse sportive din lume, a raportat o crestere de aproximativ 1% a profitului in cel de-al doilea trimestru al anului, pe fondul vanzarilor in crestere. Compania cu sediul in Herzogenaurach a inregistrat astfel un castig de 45,6 milioane de euro, fata de 45,2 milioane de euro in perioada similara a anului trecut. Vanzarile la nivel global au crescut, de asemenea, cu 6,3% pana la 576,8 milioane de euro, fata de 542,8 milioane de euro in trimestrul doi al anului trecut. Pentru primele sase luni ale anului compania a anuntat ca profitul net a crescut cu 4,3%, pana la 135,7 milioane de euro, de la 141,7 milioane de euro in prima jumatate a anului 2007. Vanzarile in primul semestru s-au majorat cu 4 procente ajungand la 1,3 miliarde euro. “Rezultatele Puma in al doilea trimestru s-au imbuntatit semnificativ, majorandu-se in acelasi ritm ca si in primele trei luni” a declarat Jochen Zeitz, CEO-ul companiei. Acesta a mai adaugat ca este increzator in capacitatea companiei, chiar si in contextual mediului economic dificil. Puma a anuntat ca vanzarile pentru produsele de incaltaminte au crescut in trimestru al doilea cu 7% la 325,1 milioane de euro, pe cand vanzarile de produse de imbracaminte s-au majorat cu 14,6%, pana la 206,3 milioane de euro. Si accesoriile au inregistrat o crestere a vanzarilor, de 30,3%, pana la 45,4 milioane de euro. S