Cei sase politisti retinuti luni au fost supravegheati de DGA mai bine de un an si jumatate. Reteaua era extrem de bine pusa la punct si protejata, avand in vedere ca politistii lucrau, fara nicio jena, in vazul lumii. In birourile din Palas, furtunurile cu care sustrageau motorina au fost gasite aruncate neglijent pe jos, ceea ce denota ca politistii-benzinari nu se temeau de nimeni si de nimic. Nici de un control al sefilor, nici de IGPR. Concluziile le tragem singuri. Gheorghe Panait, cel care a cazut in plasa "jandarmilor", este acelasi individ care, prin anul 2005 - 2006, s-a certat la cutite cu Ioan Bucur. Pentru ca nu avea activitate, Bucur ceruse atunci ca acesta sa fie cercetat prealabil. Cercetarea s-a finalizat cu o sanctiune, Bucur si Panait s-au certat la cutite, dar ultimul a pierdut. A fost mutat la Calarasi. Sindicatul, care avea insa un cui impotriva lui Bucur, l-a sprijinit si Panait a facut contestatie la IGPR. Sanctiunea a fost anulata si adjunctul de la TF Palas s-a intors la functia lui, pentru a-si lua locul in reteaua de benzinari. Punctele Palas si Valu au fost intotdeauna cele mai sensibile, in sensul ca de aici s-a furat la greu, orice, si de aici se produceau banii. In anul 2000, 22 de angajati ai CFR Palas au fost arestati dupa ce au furat o jumatate de vagon de farfurii. De-a lungul timpului, scandalurile cu politisti, bidoane si combustibil s-au tinut lant. Reteaua care a picat in urma cu cinci zile in plasa anchetatorilor a fost formata, cu cel putin 3 - 4 ani in urma, de Ioan Bucur, si reiese ca ducea la Nicolae Margarit, pe vremea cand acesta era inca adjunctul Directiei Politiei Transporturi. Dupa pensionarea sa, la sfarsitul anului trecut, nu se stie insa cine i-a luat locul.
Autoturismele politistilor, zgariate pe dreapta La Constanta, capul retelei era agentul principal Laurentiu Ilie Ciovei, de la TF Palas, unul din ce