Dupa ce compania de utilitati Distrigaz Sud a anuntat ca a renuntat la contractul de colaborare cu Posta Romana privind incasarea facturilor de la clienti, brailenii s-au dus direct la ghiseele companiei pentru a-si plati cota de gaz metan consumata. Astfel, ieri dimineata, spatiul unde Distrigaz si-a amenajat casieriile a fost neincapator pentru zecile de clienti care au dorit sa-si achite facturile direct si nu prin alti intermediari. "Am fost sa achit gazele ca de obicei la posta si mi s-a spus ca nu mai presteaza acest serviciu si sa ma duc la casieria companiei. Am ajuns dimineata si dupa cum se vede este inca aglomerat, dar se incaseaza rapid si rindul avanseaza repede", a spus unul dintre clientii asezati la coada care ajunsese pina la usa de la intrare. Aglomeratia a durat mai bine de o ora, insa in jurul orei 10.00, holul de la intrarea in casierie s-a eliberat dupa ce "grosul" clientilor si-au incheiat socotelile lunare cu furnizorul de gaz metan.
Reamintim ca la finele lunii trecute, Distrigaz Sud, caruia ii sint arondati si clientii din Braila, a anuntat ca renunta la serviciile Postei Romane, oficiile postale fiind inlocuite de la 1 august cu ghiseele Bancii Centrale Cooperatiste Creditcoop si cu unitatile PayPoint. Alte modalitati de plata a facturilor catre "Distrigaz Sud" sint prin debit direct, prin intermediul bancilor BCR, BRD, ING, Raiffeisen Bank, Romexterra Bank, Banca Transilvania si UniCredit Tiriac, la casieriile companiei, la agentiile bancare BRD, Romexterra sau automatele CitiBank, cu cardul la bacomatele BRD, BCR si Romexterra si online, pe pagina de Internet a companiei.
Dupa ce compania de utilitati Distrigaz Sud a anuntat ca a renuntat la contractul de colaborare cu Posta Romana privind incasarea facturilor de la clienti, brailenii s-au dus direct la ghiseele companiei pentru a-si plati cota de gaz metan consumata. Ast