Trei cvasinecunoscuti pictori expun la Galeria Institutului Cultural Roman din New York mai multe lucrari, iscand un razbel. Nu sunt critic de arta, dar, personal, le consider infantile, mult sub reusitele unor pictori naivi autentici. Lipsite de har. Abundand de penisuri si devoaland obsesii sexuale. Lasand loc unor interpretari privind lezarea unor culturi si religii, ba chiar si utilizarea unor simboluri naziste. Este dreptul artistilor respectivi sa se exprime cum vor. Este si riscul lor, in Trei cvasinecunoscuti pictori expun la Galeria Institutului Cultural Roman din New York mai multe lucrari, iscand un razbel. Nu sunt critic de arta, dar, personal, le consider infantile, mult sub reusitele unor pictori naivi autentici. Lipsite de har. Abundand de penisuri si devoaland obsesii sexuale. Lasand loc unor interpretari privind lezarea unor culturi si religii, ba chiar si utilizarea unor simboluri naziste. Este dreptul artistilor respectivi sa se exprime cum vor. Este si riscul lor, in
Trei cvasinecunoscuti pictori expun la Galeria Institutului Cultural Roman din New York mai multe lucrari, iscand un razbel. Nu sunt critic de arta, dar, personal, le consider infantile, mult sub reusitele unor pictori naivi autentici. Lipsite de har. Abundand de penisuri si devoaland obsesii sexuale. Lasand loc unor interpretari privind lezarea unor culturi si religii, ba chiar si utilizarea unor simboluri naziste. Este dreptul artistilor respectivi sa se exprime cum vor. Este si riscul lor, insa, de a nu fi acceptati de la bun inceput, de a fi refuzati de public, de critica traditionala. Cum s-a intamplat, la vremea lor, cu impresionistii, desi ar trebui sa-mi cer scuze ca-i alatur, fie si pentru o comparatie, elucubratiilor sexuale de la ICR-N.Y. Deosebirea esen tiala, insa, e aceea ca orice curent avangardist s-a impus prin forte proprii, prin valoarea sa intrinseca, sustinut