Mai multi retaileri din România au facut estimari, înainte de începerea Jocurilor Olimpice, cu privire la cresterea vânzarilor la televizoarele LCD si plasme. Procentul vizat este o crestere între 23 si 35% la cantitatea de astfel de produse vândute, la nivelul întregii tari. În ultima vreme, pentru atragerea clientilor, în special a celor care pun accent pe calitate, o multime de localuri investesc în plasme si LCD-uri. Acestora li se adauga si oameni de rând, dintre cei cu posibilitati mai mari. În paralel, si hipermarketurile ofera promotii speciale la achizitionarea unui astfel de produs.
La Flamingo, valoarea medie investita de catre clienti în aceasta categorie de produse se ridica la aproximativ 2.000 de RON, cele mai solicitate modele fiind cele cu diagonla de 32". Gradul de penetrare al televizoarelor LCD în mediul urban anul acesta se ridica la 20-25%, dublu fata de anul trecut. Oferta speciala Flanco, pe partea de televizoare, vizeaza un aparat LCD Veryo 32751. La 1.099 lei, produsul are o diagonala de 82 cm, contrast 1000:1, PIP si pregatire HD. Pentru niste banuti în plus, se gaseste televizorul LCD Samsung LE-26S81, cu diagonala de 66 cm, rezolutie de 1366 x 768, contrast dinamic de 4000:1, PIP, pregatire HD, sistem de sunet surround si posibilitatea conectarii la PC. Oferta de pret imbatabil este pentru un LCD LG, model 26LC42, cu diagonala de 66 cm, rezolutie de 1366 x 768 si contrast 800:1 În ceea ce priveste plasmele, nu sunt oferte speciale, dar preturile încep decent, de la 1.800-1.900 lei. Magazinele Media Galaxy ofera cea mai variata gama de tehnologie High Definition (HD) – televizoare cu diagonale cuprinse între 82 si 260 cm. În incinta magazinelor exista un loc special amenajat unde clientul poate testa produsele din universul HD. Pentru moment, la Media Galxy nu am gasit oferte speciale pentru televizoare. Preturile la plasme încep