Candidatii la alegerile locale din acest an au cheltuit in campania electorala peste 50 milioane de euro.
Costurile pentru publicitatea din presa scrisa au fost de 250 % mai mari decat la scrutinul de acum patru ani. Aceste cifre constituie un indicator pentru nivelul cheltuielilor asteptate a fi efectuate in viitoarea campanie pentru alegerile parlamentare din aceasta toamna, informeaza un comunicat de presa al Institutului pentru Politici Publice (IPP).
Institutul pentru Politici Publice, cu sprijinul Companiei Alfa Cont (companie specializata in monitorizare a costurilor publicitatii in general si a celei electorale in particular) si a 28 de colaboratori, a calculat nivelul sumelor investite de candidatii pentru diferite functii din administratia locala.
IPP va sustine o conferinta de presa, marti, pentru a oferi detalii despre partidele si candidatii care au cheltuit cel mai mult in campania pentru alegerile locale 2008, principalele categorii de cheltuieli din publicitate etc.
Cu acelasi prilej, IPP va da publicitatii informatii privind actiunea in instanta deschisa de Institut impotriva Autoritatii Electorale Permanente (AEP) pentru necomunicarea de informatii de interes public legate de cheltuielile de campanie raportate de partide si candidati la finalul acesteia.
Candidatii la alegerile locale din acest an au cheltuit in campania electorala peste 50 milioane de euro.
Costurile pentru publicitatea din presa scrisa au fost de 250 % mai mari decat la scrutinul de acum patru ani. Aceste cifre constituie un indicator pentru nivelul cheltuielilor asteptate a fi efectuate in viitoarea campanie pentru alegerile parlamentare din aceasta toamna, informeaza un comunicat de presa al Institutului pentru Politici Publice (IPP).
Institutul pentru Politici Publice, cu sprijinul Compani