Primul element pe care il iau in considerare majoritatea celor care achizitioneaza un automobil este pretul de achizitie, dupa care, aproape la egalitate cu pretul, sunt marca si modelul, in timp ce la capitolul dotari cea mai importanta este instalatia de climatizare.
Datorita pretului petrolului, dar si majorarii taxelor pentru automobilele cu motorizari mari, care au un consum de combustibil ridicat, la nivel european piata auto se reorienteaza catre automobile echipate cu motoare cat mai mici, cu un consum mai scazut de combustibil, care implica astfel si un cost de exploatare mai scazut.
La capitolul costuri suplimentare intra in primul rand costul combustibilului, asigurarile RCA si CASCO, dar si taxa de poluare. La acestea se adauga si costurile legate de intretinere, sau mai bine spus reviziile.
Un pret ieftin al automobilului nu intotdeauna determina si un cost scazut al intretinerii, la fel cum un automobil de peste 20.000 de euro nu este neaparat mai scump de intretinut ca unul de 10.000 de euro.
Integral in Ziarul Financiar Primul element pe care il iau in considerare majoritatea celor care achizitioneaza un automobil este pretul de achizitie, dupa care, aproape la egalitate cu pretul, sunt marca si modelul, in timp ce la capitolul dotari cea mai importanta este instalatia de climatizare.
Datorita pretului petrolului, dar si majorarii taxelor pentru automobilele cu motorizari mari, care au un consum de combustibil ridicat, la nivel european piata auto se reorienteaza catre automobile echipate cu motoare cat mai mici, cu un consum mai scazut de combustibil, care implica astfel si un cost de exploatare mai scazut.
La capitolul costuri suplimentare intra in primul rand costul combustibilului, asigurarile RCA si CASCO, dar si taxa de poluare. La acestea se adauga si costurile legate de int