- Diverse - nr. 157 / 13 August, 2008 Serbarile Timisoreana", recent desfasurate in Cetatea Medievala a Targu-Muresului (1-3 august), au dat prilejul si pentru aflarea unor informatii despre "Timisoreana", un brand de succes in portofoliul Ursus Breweries, membra a SAB Miller. Conform datelor prezentate, in al cincilea an de la achizitia sa, "Timisoreana" este lider de piata pe segmentul berii alcoolice, cu o cota de piata de 11,3 la suta, raportata pentru anul 2007. Povestea "Timisoreana" a inceput in 1718, an din care dateaza primul document care atesta existenta unei fierbatorii de bere la Timisoara. Fabrica a avut de infruntat multe greutati, dar s-a bucurat si de multe impliniri. De la incendiul din 1890 la declararea berii "Timisoreana" drept berea oficiala a Casei Regale din Romania, berea "Timisoreana" a adunat aproape trei secole de traditie. Cei aproape 300 de ani de experienta in berarit au impus berea "Timisoreana" in mintea romanilor, devenind berea numarul 1 pe piata din Romania. In 2005, "Timisoreana" se situa pe locul 5 in topul berilor, dupa vanzari. In acelasi an, "Timisoreana" a decis sa intre in lupta pentru locul 1. Astfel, s-au nascut "Serbarile Timisoreana", care celebreaza, an de an, traditia berii acasa la romani, intr-un festival cum nu e altul, si Cupa Romaniei "Timisoreana", prin care "Timisoreana" duce mai departe traditia unei competitii de fotbal care pune semnul egal intre marile si micile echipe. Toata aceasta calatorie de-a lungul anilor nu a facut decat sa consolideze marca "Timisoreana" si sa o maturizeze. De la pozitia 7, in mai 2005, "Timisoreana" este astazi lider de piata pe segmentul berii alcoolice, cu o cota de piata de 11,3 la suta, in ultimele 12 luni (ianuarie 2007- ianuarie 2008), fata de 8,8 la suta in 2006, respectiv 7,1 la suta, in 2005. In 2007, volumul "Timisoreana" a inregistrat o crestere de 41,8 la suta fata de