La finalul unei veri în care peste 50 de artişti i-au încåntat pe romåni, în topul zece al concertelor cu cele mai mari încasări apar artişti din toate genurile muzicale. Cu puţin timp înaintea începerii concertului de la Bucureşti al lui Lenny Kravitz, organizatorii au decis să permită intrarea liberă a fetelor însoţite de un posesor de bilet. Condiţia era să aibă asupra lor şi cåte o floare, iar scopul - să fie, astfel, umplute cele două peluze rămase
La finalul unei veri în care peste 50 de artişti i-au încåntat pe romåni, în topul zece al concertelor cu cele mai mari încasări apar artişti din toate genurile muzicale.
Cu puţin timp înaintea începerii concertului de la Bucureşti al lui Lenny Kravitz, organizatorii au decis să permită intrarea liberă a fetelor însoţite de un posesor de bilet. Condiţia era să aibă asupra lor şi cåte o floare, iar scopul - să fie, astfel, umplute cele două peluze rămase aproape goale. Trecånd peste numărul relativ mic de bilete våndute, estimat la 15.000 (circa 700.000 de euro), şi peste gafa artistului, care, în manieră deja clasică, a confundat publicul romån cu cel maghiar, concertul a fost catalogat ca fiind o reuşită.
Organizatorii, compania Emagic Entertainment, nu aveau, oricum, de ce să se plångă. Cu numai trei zile înainte, se bucuraseră de succesul singurului concert de proporţii din acest an, la care s-au våndut toate biletele, cel al trupei Metallica. În ciuda acestei performanţe, cu vånzări estimate la circa 1,2 milioane de euro, aproape cåt pentru întregul festival Best Fest sau Peninsula, evenimentul nu va rămåne, cel puţin din acest punct de vedere, în istoria concertelor susţinute în Romånia. În luna iulie a anului trecut, Rolling Stones strångeau pe stadionul Lia Manoliu nu mai puţin de 60.000 de spectatori, de peste două ori mai mulţi decåt cei care s-au dezlănţuit pe ritmurile Metallica