Vânzările de aproape 100 de milioane de euro din ultimul sezon i-au determinat pe cei care au adus IKEA în România să se gândească la o extindere în oraşele din provincie. Reprezentanţii
Vânzările de aproape 100 de milioane de euro din ultimul sezon i-au determinat pe cei care au adus IKEA în România să se gândească la o extindere în oraşele din provincie. Reprezentanţii retailerului suedez de mobilă nu au dezvăluit stadiul negocierilor şi nici terenurile vizate în respectivele oraşe.
Magazinele pot fi construite şi amenajate în cel mult 12 luni de la data semnării contractului pentru achiziţia terenului, susţin managerii de la IKEA. Capitala va avea şi ea, în următorii ani, încă un magazin de talia şi dimensiunile primului IKEA, însă nu se ştie deocamdată zona unde se va construi.
Compania estimează vânzări de circa 120 milioane de euro pentru anul viitor numai pentru magazinul din Băneasa Shopping City.
Constanţa, Iaşi, Timişoara, Galaţi, Arad, Craiova sunt câteva din locaţiile unde s-ar putea extinde retailerul suedez în următoarea perioadă
IKEA intenţionează să ajungă la afaceri de circa 120 milioane euro în intervalul 2009 -2010, numai pentru magazinul din Capitală.
Reprezentanţii Moarom, deţinătorii francizei IKEA, au anunţat că vor să deschidă în România cel mult opt magazine, dintre care două sau trei vor fi inaugurate în următorii 4-5 ani.
Directorul companiei nu a precizat nici de această dată amplasamentul viitorului magazin, aratând că parcurile de retail sunt în continuare spaţiile preferate de companie. Pentru Bucureşti, Cornel Oprişan, director general al firmei, a anunţat că este suficientă încă o locaţie pe lângă cea existentă, dar nu a precizat când va avea loc deschiderea celui de-al doilea magazin.
Catalogul la uşă, în două săptămâni
În cel mult două săptămâni, bucu