Leonardo, retailerul international de incaltaminte si marochinarie cu sediul in Oradea, va patrunde pe piata locala, incepand din acest, cu magazinele multibrand Da Vinci care se vor adresa segmentului de cumparatori cu venituri medii si peste medie, plan
"Investitia medie intr-un magazin Da Vinci se situeaza intre 500.000 de euro si 600.000 de euro si cuprinde atat amenajarea, cat si stocul de marfa. Prima unitate va fi deschisa in octombrie in Oradea, restul urmand sa apara pe masura ce gasim noi oportunitati de dezvoltare", a declarat pentru ZF Gratian Ivan, director comercial al Leonardo.
Noul concept multibrand va reuni mai multe marci internationale, urmand sa concureze direct cu Benvenuti, lantul de magazine creat in urma cu patru ani de Dan Pavel, fost actionar la Leonardo. Pana acum compania s-a axat doar pe segmentul cu venituri mici si medii, singura tinta fiind extinderea lantului de magazine Leonardo.
"In prezent avem 165 de magazine in Romania, 63 in Ungaria, doua in Bulgaria si doua in Republica Moldova. Pana la finele anului vom mai deschide 15 magazine in tara, cinci in Ungaria, trei in Bulgaria si o unitate in Republica Moldova, astfel ca reteaua Leonardo sa ajunga la aproape 260 de magazine", a mai spus Ivan.
Deschiderea magazinelor, dar si implementarea unor strategii de marketing agresive au condus, in primul semestru al acestui an, la un avans al businessului de 20% fata de perioada similara a anului precedent.
"In primele sase luni, am realizat 76,06 milioane de euro, in conditiile in care in aceeasi perioada din 2007 am raportat afaceri de 63,85 milioane de euro", a adaugat Ivan.
Potrivit reprezentantului Leonardo, peste 64 de milioane de euro provin din afacerile la nivel local, 10 milioane de euro din Ungaria, iar restul sunt contributia Bulgariei si a Republicii Moldova.
Pentru unitatile