Compania mizeaza pe afaceri de 210 mil. euro anul acesta, in conditiile in care a crescut mai mult decat media pietei.
Retailerul de produse IT&C si electrocasnice Flamingo International a raportat ieri cresterea cu 54% a vanzarilor consolidate pana la 342 milioane de lei (circa 95 de milioane de euro) pe primul semestru insa a mers tot in pierdere. Compania a inregistrat in primele sase luni o pierdere neta de 6,4 milioane de lei (circa 1,8 milioane de euro), cu 60% mai redusa fata de aceeasi perioada a anului trecut.
Cresterea vanzarilor Flamingo s-a situat peste media de crestere a pietei pe care activeaza compania, estimata de reprezentantii Flamingo la 15% pe primele sase luni. Majorarea afacerilor companiei a venit in mare parte din cresterea diviziei de distributie, ale carei vanzari au urcat cu 75% in prima jumatate a anului, in timp ce cea de-a doua divizie a companiei, cea de retail, a consemnat vanzari mai mari cu 43%.
"Ne mentinem estimarile privind o cifra de afaceri de 210 milioane de euro pentru finalul anului. In prima jumatate a anului am mai deschis inca cinci locatii, iar pana la finalul anului vom mai deschide inca zece", a declarat presedintele Flamingo, Dragos Simion.
In anii trecuti Flamingo a mers pe pierdere in primele trei trimeste, iar trimestrul al patrulea a fost profitabil datorita cresterii vanzarilor in perioada sarbatorilor de iarna.
Grupul a avut o evolutie pozitiva pentru toate cele trei retele proprii de retail, respectiv Flanco World, Flanco si Flamingo Computers.
Astfel, pentru magazinele cu suprafete mari Flanco World, compania a inregistrat vanzari in crestere cu 60% in primul semestru din 2008 fata de 2007, in timp ce pentru magazinele Flanco si Flamingo Computers reprezentantii companiei au raportat cresteri de 40% fata de aceeasi perioada a anului trecut. In primele trei luni,