Ridicarea masinilor parcate neregulamentar s-a transformat intr-o mina de aur pentru firmele angajate de primarii sa le transporte in locuri special amenajate. Tarifele aplicate, mai mari de aproape 5 ori decat ale firmelor de tractari, au fost stabilite cu aprobarea consiliilor locale. Edilii le-au permis societatilor angajate prin licitatie sa incaseze in totalitate sumele colectate de la soferi, fara a plati nici un leu la bugetul local. "Cadoul" a fost facut companiilor care se ocupa de salubritatea sectoarelor 2 si 3 si care, oricum, primesc sume importante de la bugetul local pentru curatarea strazilor si deszapezire.
Pentru ridicarea masinilor, Rosal a incasat deja 3,5 milioane lei, iar veniturile Supercom, aflata abia la inceputul activitatii, se anunta la fel de promitatoare. Masura ridicarii autovehiculelor a fost luata pentru a-i descuraja pe soferi sa mai parcheze neregulamentar, prin aplicarea unor sanctiuni pecuniare insemnate. Acestea ajung sa depaseasca salariul minim pe economie, spre disperarea celor cu venituri mici. Din moment ce tarifele au fost stabilite la un nivel ridicat pentru a-i speria pe soferi, ar fi trebuit ca o parte din banii colectati sa se duca la bugetul local, nu in conturile firmelor.
De precizat ca, pe langa suma de 550 lei platita firmelor de salubritate, proprietarul masinii parcate ilegal trebuie sa achite si amenda la Politie, in valoare de pana la 250 lei, la care se adauga 2-3 puncte de penalizare.
Ridicarea masinilor parcate neregulamentar se anunta o afacere foarte rentabila pentru firmele care au fost angajate de primarii sa se ocupe de aceasta activitate. Rosal a incasat pana acum 3,5 milioane de lei de la inceperea contractului semnat pe cinci ani. Supercom este abia la inceput, pentru ca ridicarea masinilor din sectorul 2 a demarat luna trecuta. Dupa trei zile in care bucurestenii