La incheierea evenimentului "Rebranding Braila" profesorul Viorel Mortu, moderatorul intilnirilor, a trecut in revista cele mai importante idei discutate, dintre cele 212 emise si a precizat ca prima evaluare a proiectelor propuse in cadrul manifestarii va avea loc de Sf. Nicolae. "Ceea ce s-a intimplat in aceste zile demonstreaza ca brailenilor nu le este indiferent unde traiesc, cum traiesc. In perioada globalizarii, a mentine identitatea este o performanta, iar Braila are ocazia sa realizeze acest lucru pentru ca Primaria, Consiliul Judetean si Prefectura s-au aratat interesate de acest eveniment", a explicat profesorul Viorel Mortu. Apoi a enumerat citeva dintre cele mai importante idei ramase in urma discutiilor. In primul rind punerea in valoare in continuare a brandurilor care deja exista: "Darclee", "George Grigoriu", "Cintecul de dragoste de-a lungul Dunarii", "Zile si nopti de teatru european la Braila". De asemenea, s-a propus si realizarea unui festival de jazz, a unui tirg de carte, a unui Festival National de Literatura "Panait Istrati", toate acestea reunite intr-un context mai larg, integrat, pe o perioada scurta de timp. Apoi s-a propus realizarea unui Centru cultural al personalitatilor brailene, realizarea unei alei a personalitatilor, modernizarea Parcului Monument, introducerea unor hrube, din cele 98 existente, intr-un circuit turistic si comercial, modernizarea si reabilitarea Gradinii Publice si a Falezei Dunarii. S-a discutat din nou despre reablitarea cladirilor vechi si despre punerea in valoare si exploatarea potentialului Dunarii. Idei importante au mai fost considerate cele legate de dezvoltarea gastronomiei locale, a turismului balnear, a domeniului economic si a industriei hoteliere. Ca puncte slabe ale orasului au fost amintite: lipsa ilustratelor si a hartilor Brailei, existenta ciinilor comunitari, cersetoria, lipsa curateniei orasu