In mod sigur ca cineva are isi cumpara un Ferrari 250 GT California din 1961 stie ca o masina de 200.000 de euro nu e scumpa. Asta pentru ca modelul amintit "face" in jur de 11 milioane de dolari. Revista Forbes a realizat un top al celor mai scumpe masini de colectie, acele masini pe care le mai vedem rareori pe strazi si ne amuzam incercand sa ne imaginam cum arata peisajul auto acum cativa zeci de ani. Cea mai "ieftina" masina de colectie, intrata in topul publicatiei
In mod sigur ca cineva are isi cumpara un Ferrari 250 GT California din 1961 stie ca o masina de 200.000 de euro nu e scumpa. Asta pentru ca modelul amintit "face" in jur de 11 milioane de dolari.
Revista Forbes a realizat un top al celor mai scumpe masini de colectie, acele masini pe care le mai vedem rareori pe strazi si ne amuzam incercand sa ne imaginam cum arata peisajul auto acum cativa zeci de ani.
Cea mai "ieftina" masina de colectie, intrata in topul publicatiei americane este un De Dion Bouton et Trepardoux, masina din 1884, care a fost vanduta anul trecut la un pret de 3.520.000 de dolari.
Pe locul 11 se afla un Ferrari 250 GT California din 1958, vandut anul acesta la un pret de 3.659.838 de dolari la o licitatie ce a avut loc in Italia.
Modelul Delage D85, un "batranel" din 1933 a fost vandut anul trecut la o licitatie din Statele Unite contra unei sume de 3,74 milioane de dolari, iar un Jaguar D Type din 1955 a fost licitat in urma cu doar o luna la suma de 4,37 milioane de dolari.
Aflat pe locul 8 in acest top, un Dusenberg SJ din 1935 a fost vandut la o licitatie in Statele Unite cu 4,4 milioane de dolari. O pozitie mai jos, un alt Ferrari, un 250 GT din 1959 a fost licitat la suma de 4,45 milione de dolari.
Tot in Statele Unite, un Bentley 4 1/2 litri din 1931 a fos