Dupa ce a platit 900 de milioane de dolari pentru drepturile de difuzare a Jocurilor Olimpice din aceasta vara, conducerea NBC Universal este determinata sa “protejeze” televiziunea din Statele Unite in fata audientei online.
Cei de la NBC au reusit sa consolideze o puternica audienta prin site-ul NBCOlympics.com, cu scopul de a atrage mai multe venituri din reclame pentru evenimentele viitoare bazate pe succesul celui din prezent.
Este o cumpana delicata intre cele doua tipuri de transmisie, deoarece concentrandu-se prea mult pe transmisiunile TV exista riscul de a pierde generatia viitoare de utilizatori online. Insa daca pun prea mult continut pe internet, privitorii vor ignora difuzarea TV, unde companiile de publicitate au platit sume importante pentru spatiul publicitar.
“Cred ca este adevarat despre folosirea celor doua canale media, aceasta face parte din planul celor din industrie”, a declarat directorul executiv al agentiei de publicitate JWT parte a grupului WPP, Bob Jeffrey.
NBC Universal a postat rezultate pozitive depasind acoperirea TV si cea online. Aproape 25 de milioane de oameni au vizitat NBCOlympics.com, vizualizand 456 milioane de pagini si aproape 22 de milioane de videoclipuri, a anuntat NBC, care a mai adaugat ca a inregistrat mai multe vizualizari in primele doua saptamani decat pentru intreaga perioada a Jocurilor Olimpice de la Atena din 2004.
Cifrele audientei se vor putea schimba saptamana aceasta, cand interesul din prime-time se va confrunta cu o competitie in care nu va mai participa senzatia de la inot americanul Michael Phelps. Dar asta este o mica parte din rezultatul pentru NBCOlympics.com deoarece audienta maxima o are in timpul orelor de lucru decat seara.
NBCOlympics.com ofera in jur de 2.200 de ore de evenimente de la JO de la 25 de sporturi diferite, fata de doar doua ore de secvente de la