Cu LinkedIn evaluat la un miliard de dolari si cu Facebook la peste 15 miliarde de dolari, se poate observa ca retelele sociale au devenit un target pe care cei mai multi antreprenori sunt dornici sa-l experimenteze. Astfel, Talkbiznow.com, care pretinde ca este una din cele mai curpinzatoare retele interactive de business, urmeaza sa se lanseze in Europa si Statele Unite, concurand cu reteaua sociala de businees LinkedIn.
LinkedIn a primit in luna iunie a acestui an o infuzie de capital de 53 de milioane de dolari din partea unor investitori precum Sequoia Capital, Greylock Parteners si Bessemer Venture Partners, ceea ce a ajutat site-ul de socializare din domeniul business sa intre in clubul portalurilor exclusive si sa castige teren in spatiul de business.
Oficialii site-ului social Talkbiznow vor lansa reteaua pe 18 august, cu speranta ca vor castiga in primele sase luni de prezenta pe aceste piete pana la 3 milioane de utilizatori, arata Forbes.
De aceea, in momentul in care Martin Warner, director executiv al Talkbiznow, a anuntat ca se va lansa pe continentul european si in SUA, LinkedIn a inceput sa se gandeasca la reteaua numita ca la un rival.
Totusi, Warner spune ca proiectul sau se va asemana mai mult cu reteaua Facebook, avand mai multe instrumente digitale specifice mediului de business. Astfel, site-ul social de business va pune la dispozitia utilizatorilor sai posibilitatea de a realiza video-conferinte online, de a primi mesaje instant, de a stoca fisiere sau de a posta pe un blog, de a crea calendare si chiar o baza de date cu contacte.
“Dorim sa fim cu un pas inaintea tuturor si sa cream un spatiu de afaceri optim pentru profesionisti si pentru companiile care doresc sa comunice eficient si rapid”, a declarat Warner.
Talkbiznow.com vrea sa creasca cu 25 de milioane de dolari urmatoarea etapa de finantare a proiec