Compania germană are nevoie de lucrători comerciali, casiere, şefi de departamente şi de raion, directori de magazine şi adjuncţi. Sursa: Vlad Stoicescu
Reprezentanţii companiei Hornbach spun că până la sfârşitul lui 2015 vor să-şi lărgească echipa cu peste 1.000 de oameni pentru noile magazine care se vor deschide în Bucureşti, Braşov, Timişoara, dar şi în alte oraşe mari din ţară. Se fac angajări pentru lucră- tori comerciali, casiere, şefi de departamente şi de raion, directori de magazine şi adjuncţi. „Vrem persoane pregătite să muncească, cinstite, care ştiu să se organizeze foarte bine şi care vor carieră. Cei care ştiu să vorbească germana au un atu în plus“, spune Horia Mugurel Rusu, directorul general al companiei Hornbach.
Dacă vrei să obţii unul dintre joburile disponibile trebuie să treci de trei interviuri pe care le vei susţine cu directorul general şi cu încă două persoane, una dintre acestea fiind de la resurse umane.
Cât contează atitudinea
După o întâlnire de cunoaştere urmează o discuţie în care intervievatorii vor să afle ce ştii să faci. După o vizită în magazin, eşti întrebat unde ţi-ar plăcea să lucrezi. Dacă ajungi la al treilea interviu eşti ca şi angajat. Practic, în cadrul acestuia se discută despre ceea ce ai de făcut din acel moment.
Reprezentanţii companiei spun că, pentru a face o impresie bună în timpul interviului, trebuie să demonstrezi că ai o atitudine care se potriveşte cu politica firmei. „A venit la interviu o doamnă care avea o situaţie materială proastă. A auzit de compania noastră şi de calitatea produselor germane, care oferă siguranţă. Mi-a plăcut foarte mult de ea că mi-a spus «vreau foarte mult să vin la Hornbach pentru că-mi oferă siguranţă». Am întrebat-o ce ştie să facă şi mi-a spus că de toate. Am angajat- o la «electro» şi în două săptămâni a ştiut să-m