Forgetting Sarah Marshall il gaseste din nou pe ubicuul Judd Apatow in scaunul de producator, fiind si cel mai nou episod din saga - fir conducator al intregii sale filmografii, indiferent de capacitati - grasunului semi-natang, lenes si nu tocmai comunicativ si a fabuloaselor sale reusite, in ciuda numeroaselor obstacole si a parerilor pe care urmele de bun simt din fiecare ar putea incerca sa le emita cu privire la credibilitate ori plauzibilitate. Regizorul debutant e Nicholas Stoller, fost colaborator al lui Apatow, iar vedeta si scenarist e Jason Segel, alt supraponderal abulic si dedicat sezutului pe canapea, si el vechi tovaras de-al mentorului amintit din vremurile televizuale. Protagonistul Peter/ Segel, un ingeras benign si dolofan, o incurca - in tipica maniera deja patentata, inca din primele minute in care, proaspat iesit din dus ramane literalmente gol de uimire (soc?) in fata iubitei (Sarah Marshall din titlu) venite sa-l paraseasca. Sarah e insipida si miniona Kristen Bell din serialele TV Veronica Mars si Heroes, iar in film e starul din Crime Scene: Scene of the Crime, un soi de CSI mult mai cretin (vezi si titlul!) si sugubat.
Aceasta dinamica inversata si mentinuta de-a lungul urmatoarelor aproape doua ore, in care Peter, barbatul nu tocmai atragator, e cel lasat in posturi penibile (fie nuditate care inchide si deschide, in alta cheie, povestea, fie nenumarate alte umilinte), e una dintre trasaturile simpatice ale acestui FSM. Pentru ca, previzibil, dupa (multe) tentative esuate de a-si ineca amarul in plans, holbat la tv si apoi aventuri ratate, Peter - care e compozitor (e autorul "coloanei sonore" a serialului in care joaca fosta) decide ca cel mai bine i-ar prinde o vacanta... in Hawaii. Prilej pentru mult soare, plaja, femei frumoase si sumar acoperite cat cuprinde si, desigur, pentru o reintalnire cu ea - aflata la acelasi hotel