Unul dintre cele mai mari grupuri de firme şi investiţie ungară de anvergură în România, Victoria Group şi-a dezvoltat activitatea în prima jumătate a anului 2008. Cu 6 mărci comercilializate în mai multe judeţe, cu showroom-uri moderne şi servicii post-vânzare bine puse la punct, Victoria Group are oferte şi soluţii optime pentru aproape orice cumpărător de autoturism. Una dintre ultimele nouăţi ale grupului vizează piaţa imobiliară.
Detalii despre toate acestea ne-a oferit Böröczky Gábor, cel care deţine şi conduce cu succes Grupul Victoria.
Domnule Böröczky Gábor ce a adus ultimul an de activitate, care au fost principalele realizări?
Böröczky Gábor : De când lucrăm în România ne-am ocupat în paralel de 4-5 proiecte. În ceea ce priveşte comercializarea maşinilor, am construit un salon nou, modern, de circa 1400 de metri pătraţi, în Braşov. Atât la Braşov cât şi la Târgu-Mureş, pe lângă dezvoltarea vânzării, am pus accent pe dezvoltarea serviciilor post-vânzare şi crearea unor baze pentru post-vânzare, unde putem aminti, atît pentru Tîrgu Mureş, cât şi pentru Braşov, de construirea a două complexe moderne de tinichigerie-vopsitorie. Capacitatea lor de lucru este de 250-300 de maşini lunar, procesate şi reparate.
În Alba Iulia am început construcţia complexului, salon şi service, care peste trei luni se pare că va fi funcţional. Ceea ce este foarte important, e faptul că am reuşit să devenim reprezentanţii celei de-a şasea mărci din grup, şi anume marca Hyundai. Avem patru puncte de valorificare şi perspective de dezvoltare.
Cea mai mare investiţie făcută recent se referă la una din firmele grupului Victoria, numită Flex Construct, care a câştigat o licitaţie importantă şi şi-a făcut astfel intrarea pe piaţa imobiliară. Firma construieşte acum în Reghin un bloc cu 120 de apartamente. Cam acestea ar fi noutăţile, în lini