Müller, cea de-a doua companie producătoare de lactate din Europa îşi începe incursiunea în România. Brandul Müller intră pe o piaţă care are un potenţial mare de creştere în următorii ani, compania dorind să demostreze şi la noi faptul că succesul este o certitudine atunci când calitatea întâlneşte inovaţia. “La început, produsele noastre vor fi disponibile în marile lanţuri de hypermarketuri şi supermarketuri din România, urmând ca, până la sfârş
Müller, cea de-a doua companie producătoare de lactate din Europa îşi începe incursiunea în România. Brandul Müller intră pe o piaţă care are un potenţial mare de creştere în următorii ani, compania dorind să demostreze şi la noi faptul că succesul este o certitudine atunci când calitatea întâlneşte inovaţia.
“La început, produsele noastre vor fi disponibile în marile lanţuri de hypermarketuri şi supermarketuri din România, urmând ca, până la sfârşitul acestui an, să acoperim toate canalele importante”, spune Tzafrir Granat, vicepreşedinte marketing, Müller Dairy România.
“În plus, iaurturile Müller sunt aduse direct din fabricile noastre din Germania, utilizând camioane speciale care asigură transportul către cele 4 depozite din România şi, apoi, în magazine”, adaugă Granat.
Sursa: Muller