Datorita cresterii traficului aerian de pe aeroportul din Vidrasau, iubitorii sportului cu motor din Tg.-Mures au ramas fara cursele de motociclism viteza care se organizau pe pista aeroportului. S-ar putea însa, ca într-un timp relativ scurt sa poata beneficia din nou de bucuria trairii pe viu a curselor moto, deoarece exista un plan elaborat pentru constructia unui circuit modern (adecvat chiar curselor de moto GP) la Ungheni, si au pornit demersurile pentru constructie, realizarea fiind dependenta doar de gasirea finantarii. Pâna când însa se realizeaza circuitul special, campionatele nationale se organizeaza pe aeroportul de la Caransebes, singura din tara care mai accepta asa ceva. Campionatul se disputa pe distanta a patru etape, doua deja fiind consumate în organizarea ISECO Tg.-Mures si Lupo Racing Team Timisoara. Clubul din Tg.-Mures, condus de sufletistul Béla Barabás a avut rezultate bune, mai ales la juniori, la categoria 6-9 ani Edmond Kurta terminând pe locul doi, iar la categoria 9-12 ani Szabolcs Kovács facând acelasi rezultat.
Cel mai bun concurent din Tg.-Mures este însa fara îndoiala Péter Gagyi, de la Gagyi Motorsport, care a câstigat ambele manse la categoria supermoto, cea mai spectaculoasa categorie, cu 25 de concurenti la start, dar care este dominata categoric de sportivul târgumuresean.
Mai multi motociclisti mureseni au avut rezultate concurând pentru Steaua Bucuresti: Alexandru Baciu a câstigat la 6-9, iar David Catana la 9-12 ani. La 125 cm3 Laczkó László a abandonat din frunte datorita unor probleme tehnice, Pop Florian a câstigat la 125 cm3, respectiv supersport (600 cm3). Mihály Rugon, înscris la 250 cm3 si supebike (1000 cm3) s-a accidentat la antrenamentele de sâmbata, ratând astfel concursul.
Datorita cresterii traficului aerian de pe aeroportul din Vidrasau, iubitorii sportului cu motor din Tg.-Mures au ramas fa