Vanzarile de autoturisme in Europa au scazut in primele sapte luni cu 2,5%, la 9,475 milioane de unitati, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, potrivit unui studiu realizat de firma Jato Dynamics. Germania a ramas cea mai mare piata auto din Europa, cu 1,89 milioane de unitati, in crestere cu 3,3%, urmata de Italia, cu 1,45 milioane de masini, in scadere cu 11,5%, Marea Britanie, cu 1,44 milioane de unitati, in coborare cu 3%, Franta, cu 1,31 milioane de autoturisme, in urcare cu 3,3% si Spania, cu 823.809 de unitati, in scadere cu 18,5%. In functie de ritmul de diminuare a vanzarilor, Letonia a ocupat primul loc, cu o scadere de 32,1%, urmata de Islanda, cu un minus de 22,6%, Spania, cu o scadere de 18,5%, si Irlanda, cu -15,4%. Cea mai mare crestere a livrarilor s-a inregistrat in Lituania, cu un avans de 31,7%, Danemarca (28,5%), Slovacia (22,6%) si Finlanda (13%). In luna iulie, vanzarile au scazut cu 5,3%, la 1,25 milioane de unitati, comparativ cu acelasi interval al anului trecut. In functie de marca, cele mai bune vanzari din primele sapte luni le-a avut Volkswagen, care isi continua dominatia in Europa, cu livrari de 973.174 de unitati, in top urmand Ford, cu 794.618 de unitati, Opel/Vauxhall, cu 763.463 de masini, Renault, cu 727.054 de autoturisme, si Peugeot, cu 670.153 de unitati. Vanzarile de autoturisme in Europa au scazut in primele sapte luni cu 2,5%, la 9,475 milioane de unitati, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, potrivit unui studiu realizat de firma Jato Dynamics. Germania a ramas cea mai mare piata auto din Europa, cu 1,89 milioane de unitati, in crestere cu 3,3%, urmata de Italia, cu 1,45 milioane de masini, in scadere cu 11,5%, Marea Britanie, cu 1,44 milioane de unitati, in coborare cu 3%, Franta, cu 1,31 milioane de autoturisme, in urcare cu 3,3% si Spania, cu 823.809 de unitati, in scadere cu 18,5%. In functi