Imediat dupa lansarea oficiala din 2004, Peugeot 407 (berlina si SW) a devenit un reper major în segmentul sau prin design-ul elegant si îndraznet, prin dinamica sportiva și în mod special printr-o tinuta de drum excelenta.
Varianta berlina a modelului 407 a fost lansata în premiera mondiala in cadrul Salonului Auto de la Geneva, în timp ce versiunea station wagon (SW) devine tot mai atractiva datorita polivalentei interioare.
Succesul celor doua variante ale modelului 407 vine sa completeze istoria îndelungata a seriei – 4 – ce a debutat în 1934 cu modelul 403. La proiectarea modelului 407 s-au avut in vedere o serie de principii referitoare la design și tehnologie, placere la volan, versatilitate atât pentru activitatile de familie cât și pentru cele profesionale – in special pentru versiunea SW. Aspectul felin se numara printre elementele care atrag, iar parbrizul înclinat si design-ul partii din spate ofera autovehiculului o personalitate remarcabila.
Caracterizat printr-un design aparte al partii frontale, cu o grila a radiatorului ce combina perfect performanta tehnica cu design-ul îndraznet, 407 ofera caracteristici dinamice care concura la sporirea placerii la volan.
Aceste caracteristici au fost îmbunatatite în 2006 cu cele doua motoare performante: 2.7 l HDi FAP și 2.2 l HDi FAP dual turbo.
In Noiembrie 2005, a fost lansata cea de-a treia varianta de caroserie: 407 Coupe.
Cu linii elegante și distincte, acest model s-a încadrat perfect în tiparul contemporan al modelului Grand Tourer, gratie în special unei tinute de drum exceptionale. Design-ul distinct impreuna cu celelalte calitati i-au adus modelului 407 numeroase premii în Europa, iar în Spania, Orientul Mijlociu și tarile din Golf a fost desemnat Mașina anului. Pana la sfarsitul lunii aprilie 2008 au fost fabricate 753.741 unitati Peugeot 407 in cadrul uzinei de la