Cu cei 3.000 de lei obtinuti de pe urma harbului, romanii si-au luat cele mai ieftine masini, fara dotari peste standardele de baza. Importatorii auto si-au programat cresteri semnificative pe baza vanzarilor din programul Rabla, dar multi au ramas cu masinile-n soare.
Romanii care si-au casat masinile vechi in cadrul editiei de anul acesta a programului Rabla si-au cumparat cele mai ieftine autoturisme disponibile in piata si foarte putini dintre ei au ales alte pachete decat cele de baza, potrivit datelor furnizate de Administratia Fondului pentru Mediu si de importatori.
Cel mai bine vandute marci in ultimele doua luni si jumatate au fost Logan, Citroen, Daewoo, Fiat, Ford, Hyundai, Opel, Renault si Peugeot, ne-a declarat Mihai Toti, presedintele Administratiei Fondului pentru Mediu. Preturile medii la care au fost achizitionate autoturismele au fost de circa 10.000 - 12.000 de euro. In cazuri foarte rare, autoturismele cumparate in cadrul programului Rabla au trecut de 15.000 de euro, spun importatorii.
Integral in Adevarul Cu cei 3.000 de lei obtinuti de pe urma harbului, romanii si-au luat cele mai ieftine masini, fara dotari peste standardele de baza. Importatorii auto si-au programat cresteri semnificative pe baza vanzarilor din programul Rabla, dar multi au ramas cu masinile-n soare.
Romanii care si-au casat masinile vechi in cadrul editiei de anul acesta a programului Rabla si-au cumparat cele mai ieftine autoturisme disponibile in piata si foarte putini dintre ei au ales alte pachete decat cele de baza, potrivit datelor furnizate de Administratia Fondului pentru Mediu si de importatori.
Cel mai bine vandute marci in ultimele doua luni si jumatate au fost Logan, Citroen, Daewoo, Fiat, Ford, Hyundai, Opel, Renault si Peugeot, ne-a declarat Mihai Toti, presedintele Administratiei Fondului pentru Mediu. P