Imaginea vedetei de televiziune din SUA Jerry Seinfeld va fi folosita in noua campanie publicitara a companiei Microsoft, estimata sa coste 300 de milioane de dolari.
Seinfeld va fi personajul cheie al campaniei si va aparea in spoturi alaturi de Bill Gates, primind un onorariu de 10 milioane de dolari, informeaza Wall Street Journal.
Campania va avea ca obiectiv propulsarea notorietatii Microsoft peste cea a rivalului Apple.
Noua campanie va propune publicului variatiuni la sloganul "Windows, Not Walls".
Imaginea lui Seinfeld va invada media la nivel global incepand cu data de 4 septembrie, intr-o campanie care va fi cea mai mare din istoria Microsoft-ului.
Imaginea vedetei de televiziune din SUA Jerry Seinfeld va fi folosita in noua campanie publicitara a companiei Microsoft, estimata sa coste 300 de milioane de dolari.
Seinfeld va fi personajul cheie al campaniei si va aparea in spoturi alaturi de Bill Gates, primind un onorariu de 10 milioane de dolari, informeaza Wall Street Journal.
Campania va avea ca obiectiv propulsarea notorietatii Microsoft peste cea a rivalului Apple.
Noua campanie va propune publicului variatiuni la sloganul "Windows, Not Walls".
Imaginea lui Seinfeld va invada media la nivel global incepand cu data de 4 septembrie, intr-o campanie care va fi cea mai mare din istoria Microsoft-ului.