INDOLENŢĂ ● 10 metri de pod reabilitate în peste un an
Lucrările pentru refacerea podului de la Azuga, lung de doar 10 metri, au început în octombrie 2007, stopate de venirea iernii, au fost întîrziate de lipsa banilor şi în cele din urmă demarate în plină vacanţă de vară. Elanul constructorilor ar putea prelungi reparaţiile pînă anul viitor.
INDOLENŢĂ ● 10 metri de pod reabilitate în peste un an
Lucrările pentru refacerea podului de la Azuga, lung de doar 10 metri, au început în octombrie 2007, stopate de venirea iernii, au fost întîrziate de lipsa banilor şi în cele din urmă demarate în plină vacanţă de vară. Elanul constructorilor ar putea prelungi reparaţiile pînă anul viitor.
Calvarul şoferilor care vor să ajungă la munte pe DN 1, prin staţiunea Azuga, nu va lua sfîrşit curînd. La intrarea în staţiunea prahoveană, traficul rutier se desfăşoară cu dificultate, deoarece maşinile circulă alternativ pe o singură bandă pentru ambele sensuri. Blocajele au apărut în urma lucrărilor de reabilitare a podului de peste rîul Prahova. "În prezent, circulaţia se desfăşoară pe un singur sens, în conformitate cu Planul de Management al Traficului analizat şi aprobat de CNADNR SA împreună cu Poliţia Română", potrivit Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR).
REABILITARE. Deşi podul a fost afectat de inundaţii acum trei ani, autorităţile au reuşit să semneze contractul de execuţie a lucrărilor de reparaţie a podului abia în octombrie 2007. Ordinul de începere a lucrărilor a fost emis în aceeaşi lună, iar termenul de finalizare programat era de opt luni. Deoarece a venit iarna, autoritatea a decis sistarea lucrărilor în noiembrie 2007. "Contractul de execuţie pentru acest obiectiv a fost semnat la data de 09.10.2007, ordinul de începere a lucrărilor fiind emis la data de 15.1