Toyota Motor Corp si-a redus tinta de vanzari pentru anul viitor si renunta la obiectivul de a deveni primul producator auto care comercializeaza peste 10 milioane de unitati intr-un singur an. Compania si-a redus prognoza de vanzari pentru anul viitor de la 10,4 milioane initial, la 9,8 milioane, potrivit publicatiei japoneze Nikkei, care nu precizeaza insa sursa informatiei.Oficialii companiei au recunoscut deja ca va fi greau sa atinga pana si obiectipele pentru acest an, din cauza cererii sl
Toyota Motor Corp si-a redus tinta de vanzari pentru anul viitor si renunta la obiectivul de a deveni primul producator auto care comercializeaza peste 10 milioane de unitati intr-un singur an. Compania si-a redus prognoza de vanzari pentru anul viitor de la 10,4 milioane initial, la 9,8 milioane, potrivit publicatiei japoneze Nikkei, care nu precizeaza insa sursa informatiei.
Oficialii companiei au recunoscut deja ca va fi greau sa atinga pana si obiectipele pentru acest an, din cauza cererii slabe inregistrata pe marile piete la nivel global.
Recent, Toyota si-a redus si obiectivul privind vanzarile din acest an, la 9,5 milioane de unitati anual, fata de 9,85 milioane cat estimase initial.
Mai mult, compania trece prin schimbari importante, mai ales in privinta pietelor de desfacere, orientandu-se din ce in ce mai mult spre tari precum China, India, Rusia, si Brazilia, pentru a contracara declinul pietelor din SUA si Europa. De asemenea, compania se afla intr-un plin proces de modificare a productiei in SUA si isi reutileaza fabricile pentru a putea produce masini de dimensiuni mici si hibride, ca urmare a cererii tot mai scazute pentru SUV-uri si camionete.
Cresterea vanzarillor globale din ultima perioada a producatorului nipon se datoreaza in primcipal modelelor cu un consum redus de carburanti si celor hibride.
@N_