Dita von Teese a fost aleasă drept cea mai de seamă reprezentantă a reînvierii aerului strălucitor al anilor ’40, iar acum a adus o provocare stilului ei unic şi inimitabil prin lansarea unei colecţii luxoase de lenjerie intimă
Frumuseţea cu piele de porţelan şi-a folosit toate atuurile în campania de promovare a liniei retro-chic pentru Wonderbra. Colecţia cuprinde trei segmente: Multi-Teese, Spot-Teese şi Satin-Teese. Colecţia, inspirată de era postbelică este limitată şi se va vinde în Europa începând cu data de 23 septembrie.
„Lenjeria nu ar trebuie să fie ceva ce proţi pentru iubitul tău, ci pentru tine. Nu este vorba despre a seduce bărbaţii, ci despre îmbrăţişarea feminităţii”, a declarat Dita la lansarea campaniei de promovare a liniei retro de la Wonderbra. (E.H.)
Dita von Teese a fost aleasă drept cea mai de seamă reprezentantă a reînvierii aerului strălucitor al anilor ’40, iar acum a adus o provocare stilului ei unic şi inimitabil prin lansarea unei colecţii luxoase de lenjerie intimă
Frumuseţea cu piele de porţelan şi-a folosit toate atuurile în campania de promovare a liniei retro-chic pentru Wonderbra. Colecţia cuprinde trei segmente: Multi-Teese, Spot-Teese şi Satin-Teese. Colecţia, inspirată de era postbelică este limitată şi se va vinde în Europa începând cu data de 23 septembrie.
„Lenjeria nu ar trebuie să fie ceva ce proţi pentru iubitul tău, ci pentru tine. Nu este vorba despre a seduce bărbaţii, ci despre îmbrăţişarea feminităţii”, a declarat Dita la lansarea campaniei de promovare a liniei retro de la Wonderbra. (E.H.)