Câteva zeci de craioveni au făcut reclamaţii, în ultima perioadă, la Oficiul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului (OJPC) Dolj, nemulţumiţi de calitatea serviciilor de internet furnizate de compania RDS&RCS.
la OJPC Dolj sunt făcute de cetăţeni care locuiesc în Craioviţa Nouă, cel mai mare cartier al Craiovei.
„De zile bune, internetul merge cu viteza melcului. De ieri, (miercuri - n.r.) sun întruna la RDS, la deranjamente. Mă tot duc de nas. Că vine echipa într-o oră, în două, că este pe teren. Nici până acum nu a sosit“, spune revoltat ieri, la orele prânzului, George Bogheanu, care locuieşte pe strada Toporaşi.
„Şi săptămâna trecută am avut probleme cu internetul. O zi mergea, două, pauză. Sunăm la companie, ne înregistrează problema şi aşteptăm de ne săturăm“, susţine la rândul său craioveanul Dan Martin. Povestea lui este completată de un vecin de bloc: „E bătaie de joc. Internetul nu ne merge toată luna, dar noi plătim abonamentul întreg“.
„Numai în ultimele zile am primit zece sesizări. Oamenii reclamă viteza redusă a internetului şi faptul că pentru remedierea defecţiunii se intervine târziu. Plângerile depuse sunt în curs de finalizare“, susţin reprezentanţii OJPC Dolj.
Pe de altă parte, filiala RDS&RCS Craiova susţine că e vorba de incidente izolate.
„Ştim despre aceste probleme şi tot timpul au fost remediate. Sunt însă probleme izolate, care pot fi cauzate şi de vântul puternic, dar pot avea şi altă natură. Pentru mai multe detalii sunaţi la Bucureşti“, ne-a recomandat telefonic Cristian Croitoru, angajat al filialei RDS&RCS Craiova.