Directorul Administratiei Pietelor si Tirgurilor, Simona Draghincescu, este de parere ca viceprimarul Stanel Necula este prost informat sau de-a dreptul dezinformat, atunci cind o acuza ca ar fi gestionat incorect veniturile acestei directii. Draghincescu admite ca DAPT ar fi trebuit ca, din veniturile realizate anual, sa vireze Consiliului Local Municipal jumatate, insa spune ca nu poate fi acuzata ca in anii 2004 si 2005 a facut acest lucru si a lucrat corect, iar in anii 2006 si 2007 n-a mai facut asa si a lucrat incorect, pentru ca, de fapt, in nici unul dintre acesti ani nu s-a virat vreun leu Primariei, reprezentind contravaloarea celor 50 de procente. Draghincescu a mai precizat ieri ca, la momentul in care a venit la conducerea DAPT, a gasit datorii de 33 de miliarde lei vechi care nici macar nu erau evidentiate in contabilitate, astfel incit a trebuit sa faca aceasta evidentiere si, apoi, sa inceapa sa le plateasca. Directorul DAPT a mai spus ca, sub povara acestor datorii mari, nu s-a putut pune problema de venituri si, deci, nici de sume virate Primariei: "Legea, la momentul respectiv, specifica faptul ca Bugetul de Venituri si Cheltuieli al institutiilor care merg pe autofinantare se aproba de catre conducatorul institutiei si se avizeaza de catre primar. Nu a existat niciodata o situatie cum o descrie domnul viceprimar, ca in primii doi ani am virat procentele cuvenite, din venituri, Primariei, adica am lucrat in mod corect, spune dumnealui. Este gresit informat. Nu am dat nici un leu, reprezentind jumatate din venituri, pentru ca am avut de platit datoriile despre care va vorbeam. Cind am venit la DAPT, in 2004, nu exista nici un fel de evidenta privind veniturile din chirii, deci nu aveam cum sa dam 50% din nimic. Am bagat datoriile in contabilitate si am inceput sa platim din ele. Pe perioada iunie 2003 - 31 decembrie 2007 a fost sold de 3 milioane RO