Ca sa blochezi o luna intreg centrul Capitalei, sa izolezi cateva mari cartiere, sa dai peste cap transportul in comun, sa aduci prejudicii (timp, carburanti) sutelor de mii de posesori auto, sa pui sub semnul intrebarii traseele masinilor (salvare, pompieri) de interventie si sa gonesti dintr-un larg perimetru pana si pietonii trebuie sa ai un motiv foarte serios. De la o catastrofa, la cine stie ce eveniment international (am avut de-a face si cu de astea - summiturile francofoniei, al NATO). Ca sa blochezi o luna intreg centrul Capitalei, sa izolezi cateva mari cartiere, sa dai peste cap transportul in comun, sa aduci prejudicii (timp, carburanti) sutelor de mii de posesori auto, sa pui sub semnul intrebarii traseele masinilor (salvare, pompieri) de interventie si sa gonesti dintr-un larg perimetru pana si pietonii trebuie sa ai un motiv foarte serios. De la o catastrofa, la cine stie ce eveniment international (am avut de-a face si cu de astea - summiturile francofoniei, al NATO).
Ca sa blochezi o luna intreg centrul Capitalei, sa izolezi cateva mari cartiere, sa dai peste cap transportul in comun, sa aduci prejudicii (timp, carburanti) sutelor de mii de posesori auto, sa pui sub semnul intrebarii traseele masinilor (salvare, pompieri) de interventie si sa gonesti dintr-un larg perimetru pana si pietonii trebuie sa ai un motiv foarte serios. De la o catastrofa, la cine stie ce eveniment international (am avut de-a face si cu de astea - summiturile francofoniei, al NATO). Sau, sa zicem, vreo lucrare edilitara de anvergura. Fandoseala Bucharest City Challenge 2008 nu e nici una, nici alta. E o cursa auto de mana a treia. Nebunia a inceput de la sfarsitul lui iulie si va continua pana spre mijlocul lui septembrie, cand organizatorii isi vor fi strans catrafusele. Nici cele cateva milioane de euro pentru bugetul municipal n-o justifica, pagubele pe alte planuri