Jumatate dintre mortii masacrelor de pe sosele au crucile ridicate pe zece drumuri nationale, potrivit unei analize a Directiei de Politie Rutiera din IGP. In top figureaza trei drumuri nationale – DN1, DN7 si DN2. Impreuna, acestea cumuleaza peste 120 de „puncte negre”. Politistii de la circulatie spun ca aceste „puncte ale mortii” sunt intersectii, curbe sau portiuni de cateva sute de metri in care, in ultimii cinci ani, au avut loc adevarate carnagii.
Analiza de risc rutier realizata in perioada 2007 - aprilie 2008 arata ca 50 la suta dintre accidente se petrec in localitati si 29 la suta pe drumuri nationale. Cele mai sigure drumuri sunt autostrazile, unde au loc doar 0,5 la suta din accidente, desi sunt cele mai circulate. Peste 50 la suta dintre morti sunt in accidente pe drumuri nationale, unde si vitezele sunt mari.
Cele mai multe victime sunt pe DN1 - Bucuresti-Ploiesti-Brasov-Sibiu-Sebes-Alba-Cluj. Aici s-au inregistrat 765 de accidente, cu 197 de morti si 397 raniti grav. Aproape o treime dintre accidente au loc in judetul Prahova. Unul din patru accidente intamplate pe DN1 se petrece din cauza vitezei neregulamentare. Cele mai multe accidente au loc intre orele 14 si 19, in cea de-a doua parte a saptamanii. Pe DN1 se afla 48 de puncte negre, in care, in cinci ani, au avut loc 526 de accidente, au murit 237 de oameni si alti 434 au fost grav raniti.
Integral in Gandul. Jumatate dintre mortii masacrelor de pe sosele au crucile ridicate pe zece drumuri nationale, potrivit unei analize a Directiei de Politie Rutiera din IGP. In top figureaza trei drumuri nationale – DN1, DN7 si DN2. Impreuna, acestea cumuleaza peste 120 de „puncte negre”. Politistii de la circulatie spun ca aceste „puncte ale mortii” sunt intersectii, curbe sau portiuni de cateva sute de metri in care, in ultimii cinci ani, au avut loc adevarate carnagii.