In mod aproape inexplicabil, atat publicitatea - in care se ruleaza sute de milioane de euro anual - cat si hiturile muzicale ocolesc marile teme, subiecte si repere ale unei anumite perioade, la nivel national.
Este de necrezut ca, intr-un an de doua ori electoral, sa nu existe nici un spot comercial care sa parafrazeze ideea de alegere (! ), ba chiar, la o adica, in cazul tampoanelor igienice, de alegere locala... O comisie de votare formata din reprezentanti ai tuturor detergentilor, plus observatori, inclusiv straini, supravegheaza felul in care gospodinele stampileaza buletinele in dreptul unui anumit detergent, la sfarsit se numara voturile, are loc mitingul spontan al sustinatorilor celui care a castigat etc. Mesajul: politicienii sunt toti o apa si-un pamant, dar detergentul nostru chiar merita ales!
In tara asta sunt cateva milioane de copii pentru care, de o buna bucata de vreme, cuvintele Forta mistica sunt ca "branza" pentru soricei. Piata s-a prins de mult, se gasesc sute de jucarii, haine si alte produse exploatand moda, in schimb copywriter-ii dorm, iar luxuriantele firme de publicitate traiesc intr-o alta realitate. Si cum ar suna "Forta mistica a pastei de dinti X"! Mai e nevoie oare sa precizez ca si parintii copiilor respectivi sunt la curent cu "Forta mistica" si "Gardienii puterii"? Oricum, chiar daca n-ar sti, i-ar bate la cap micutii: "Ia-mi si mie d-aia cu Forta mistica!" Alt exemplu socant. Fenomenul poate cel mai interesant - si sigur cel mai exploziv - din Romania ultimilor ani este telefonia mobila. Operatorii si vanzatorii isi fac destula reclama, dar nici o alta reclama si mult prea putine texte de cantece nu "se leaga" de acest fenomen. Inchipuiti-va un cantec despre frustrarea de a intra pe mesageria vocala a iubitei, sau despre faptul ca ea ii da mereu "reject"!
Lista realitatilor cu arie foarte larga de acoperire