Producatorul de automobile japonez Toyota isi va reduce estimarile privind vanzarile de masini in 2009, la 9,8 milioane de unitati, fata de 10,4 milioane de autovehicule cat prevazuse anterior, potrivit publicatiei japoneze Nikkei. In urma acestei decizii compania se va indeparta de obiectivul de a deveni primul producator auto din lume, cu vanzari anuale de peste zece milioane de autovehicule. Toyota si-a redus recent si tinta de vanzari pentru 2008, de la 9,85 milioane de vehicule la 9,5 milioane, pe fondul scaderii cererii pe principalele piete. Compania japoneza a inceput sa-si concentreze operatiunile in special in China, India, Rusia si Brazilia pentru a contracara pierderile de pe piete consacrate, cum ar fi SUA, unde incearca introducerea automobilelor mici sau hibridelor. Toyota a comercializat in primele sase luni 4,82 de milioane de automobile la nivel mondial, in timp ce principalul sau concurent, compania americana General Motors, a avut vanzari de 4,54 milioane de unitati. Producatorul de automobile japonez Toyota isi va reduce estimarile privind vanzarile de masini in 2009, la 9,8 milioane de unitati, fata de 10,4 milioane de autovehicule cat prevazuse anterior, potrivit publicatiei japoneze Nikkei. In urma acestei decizii compania se va indeparta de obiectivul de a deveni primul producator auto din lume, cu vanzari anuale de peste zece milioane de autovehicule. Toyota si-a redus recent si tinta de vanzari pentru 2008, de la 9,85 milioane de vehicule la 9,5 milioane, pe fondul scaderii cererii pe principalele piete. Compania japoneza a inceput sa-si concentreze operatiunile in special in China, India, Rusia si Brazilia pentru a contracara pierderile de pe piete consacrate, cum ar fi SUA, unde incearca introducerea automobilelor mici sau hibridelor. Toyota a comercializat in primele sase luni 4,82 de milioane de automobile la nivel mondial, in t