Designerul Roberto Cavalli va realiza pentru saptamana modei din Milano, in septembrie, sticle de Coca-Cola cu faimosul sau "animal print"..., dar nu numai consumatorii de sucuri acidulate vor putea sa se asorteze total.
Acum, in lumea brandurilor de lux, iti poti asorta bluza Vera Wang cu farfuria din care mananci, geanta Chanel cu bicicleta cu care te plimbi in parc si, de ce nu, esarfa Versace cu . ..elicopterul realizat de acelasi creator de moda.
Designerii de moda isi pun eticheta nu doar pe haine, pantofi sau genti, ci si pe farfurii, mobila, telefoane pana la elicoptere si hoteluri. De exemplu, Vera Wang a lansat in colaborare cu brandul englezesc Wedgwood (manufactura de obiecte din portelan) o linie "haute couture" de vesela fina, iar Ralph Lauren are pe piata propriul set de cutite.
Nici sporturile nu au ramas nebrenduite. Casa de moda Stefano Ricci a realizat sepci de baseball din piele de crocodil si de strut cu preturi cuprinse intre 2.500 si 4.500 de dolari, iar Armani si-a pus logo-ul pe o pereche de patine cu rotile (425 de dolari, care aparent n-au avut atat de mult succes din aspectul prea conservator pentru amatorii de rollerskating). Nici Chanel nu s-a oprit la editia sa limitata de biciclete ecologice (28.000 de dolari) si a realizat chiar o undita care-i poarta insemnele, care se vinde cu aproape 20.000 de dolari.
Se spune ca designerul Coco Chanel obisnuia sa mearga la pescuit cu Ducele de Westminster, pe cand locuia la hotelul Ritz la inceputul celui de-al doilea razboi mondial.
Designeri ca Versace nu s-au multumit doar sa-si puna numele pe cateva obiecte de lux, ci pe un intreg hotel.
Primul Palazzo Versace a fost deschis in anul 2000 pe Coasta de Aur a Australiei si are in total 205 camere si 3 restaurante de lux, imbinand designul clasic cu cel contemporan, iar in 2009 va fi inaugurat un alt Palazzo